Bejelentkezés: Regisztráció Elfelejtett jelszó
A szerző legújabb cikkei:
Új Iskola New Yorkban: Erőd egy óriás ujjlenyomatával
Gyémántba szőtt tudomány
Duna-Buda tervpályázat: Nagy érdeklődés, gyér lelkesedés
Csőálom vagy rémálom?
Makovecz Imre Emlékközpont nyílt az építész egykori házában
Szegénynegyed, Sárkányváros és Mad Max övezet is lesz a kisvárdai élményparkban
Ez történik, ha Obama építészt játszik
Stan és Pan New Yorkban: Ikertornyok Hatherwicktől
Egy brutalista villaépülete a békeidőkből
Magasvasút lesz a Rákoskeresztúrra vezető új metróvonal
Cikkcakkba rendezné BIG a Google dolgozóit
Indul a pályázat a Nemzetgazdasági Minisztérium leendő székhelyének tervezésére
Hagymatikum fejlesztés, miért is? Nyolcmilliárdért!
Címkék: Uvaterv, NIF, híd, Tisza-híd


Hagyományos karakterrel épül új híd a Tiszán
sebesp 2017. december 12.      
A 44-es gyorsforgalmi út Nagykőrösnél fog csatlakozni az M8-ashoz, a most meghirdetett 10 kilométeres Tiszakürt és Lakitelek közötti szakaszon egy több mint 500 méter hosszú hidat is kialakítanak.

Kiírták a közbeszerzési pályázatot a Békéscsaba gyorsforgalmi elérhetőségét biztosító M44-es út Tiszakürt és Lakitelek közötti szakaszára, melynek kivitelezése során egy új Tisza-hidat is kialakítanak – derül ki az uniós közbeszerzési adatokból.

A nyertes ajánlattevő megtervezheti és kialakíthatja a 2x2 sávos gyorsforgalmi út 9,9 kilométeres szakaszát a 21+100 km szelvénytől a már kivitelezés alatt álló Tiszakürt és Kondoros közötti útvonalig. A fejlesztés részeként felépítenek egy új 556 méter hosszú hidat is a Tisza felett, melynek a terveit az Uvaterv Zrt. készíti, legnagyobb szabadnyílása pedig 152 méteres lesz.

Az új szakasz kialakítása során 2 különszintű csomópontot is létrehoznak és a lakitelki mérnöki telepet is kiépítik. A beruházó Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő (NIF) Zrt. opciós lehetőségként fenntartja a 4625-ös út és 44-es főút közötti szakasz, illetve a kapcsolódó vasúti átkelő és csomópont tervezési és kivitelezési feladatait, melyeket a nyertes pályázattevővel elkészíttethet.

A tervezett M8-as autópályát Nagykőröstől Békéscsabával összekötő M44-es leghosszabb, 66 kilométeres szakaszát három különálló projektben végzik el:
a Tiszakürt és Kunszentmárton közötti 20,5 kilométeren a Duna Aszfalt Kft. és a Hódút Kft. dolgozik,
Kunszentmárton és Csabacsűd között (20,5 km) az EuroAszfalt Kft., Swietelsky Magyarország Kft., Soltút Kft., A-Híd Zrt. alkotta konzorcium építkezik,
valamint Csabacsűd és Kondoros között (20,4 km) szintén a Duna Aszfalt és a Hódút a kivitelezők.
A három részberuházásban összesen négy különszintű csomópont, 49 híd, négy vadátjáró, öt ökológiai átjáró épül. Az első alszakaszon Kunszentmártonnál egy 450 méteres acél ívhíd épül a Körösön, ami meglévő a Körös-hidak építészeti hagyományait követi.

Forrás: magyarepitok.hu

Üzenet a szerzőnek Cikk küldése Nyomtatás Vissza a lap tetejére
Kérjük értékelje a cikket:    -2:   -1:   1:   2:      Összesen: 0 (2 szavazatból)
Hozzászólások: (Csak teljes jogú tagok szólhatnak hozzá a cikkekhez!)
Eddig még nem érkezett hozzászólás.
OK


Velux
Austrotherm
Austrotherm
Archmaaik

Médiaajánlat | Impresszum   TervLap ©