hír A Lima Ssg tervezte Hexagon Fashion Shop

A Lima Ssg tervezte Hexagon Fashion Shop szenzációs magyar sikere Dubajban


Java | 2016.01.07
Ördög Alíz, Takács Sylvia és Madosfalvi Zoltán, a Lima Ssg építész-belsőépítészei makacs, tízéves kitartását a közelmúltban végre megérdemelten siker koronázta, s bejutottak az Egyesült Arab Emírségek megrendelőinek világába különleges hexagonális tervükkel, oda, ahová a világ legnagyobb építészei tartoznak.

„A hexagonális elemekből építkező különleges fasion shop koncepciója azonban nem véletlenül nyűgözte le a különleges design iránt fogékony arab megrendelőket. „A divat világában a legfelső szintet képviselő vezető, haute couture és a populáris, street fashion márkák közti szegmenst céloztuk meg, amely hiányként jelentkezik a közel-keleti piacon. A Hexagon Fashion Shop hatszög elemekből épül fel, amelyek a méhsejthez hasonlóan a családot szimbolizálják, és olyan európai, köztük magyar divattervezők ruháit, kiegészítőit mutatja be, amelyek nem a legfelkapottabbak, de nagyon jó minőséget képviselnek. A múlti brandet felvonultató üzlet shop a shopban jelleggel fog működni, ahol a kiválasztott designerek bizonyos időn keresztül értékesíthetik ruháikat, kiegészítőiket az adott területen” – nyilatkozták a tervezők a Design.hu-nak.

Tervezői koncepció

„A fashion shop egyes elemeinek hatszög alakja a férfi és a női vonalat egyesíti. A mintegy 1300 négyzetméter alapterületű üzlet közepén alakítottuk ki a lobby részt, amely a tőle balra és jobbra elhelyezkedő, 5-5 hexagonból álló női és férfi szekciót kapcsolja össze. Az építészeti koncepció középpontját a lobbyban elhelyezkedő, felfelé és lefelé kihúzott csúcsú hexagon kristály alkotja, amelynél a felső rész a férfi, az alsó rész a női oldalt képviseli. Innen a központból, a kicsúcsosodó hexagon felső részétől a mennyezeten kiinduló világító sávok vezetnek el az egyes shopokhoz.
A női és férfi szekciókhoz női és férfi kávézó tartozik, a két nemhez illeszkedő eltérő stílussal, a női finomabb, kicsit keleties világgal, míg a férfi erőteljesebb formákkal, sötétebb színárnyalatokkal. A méhsejt alakú egységeket valahol teli, valahol pedig üveg elválasztó falak határolják el egymástól. A shopokba kiválasztott divattervezők között lesznek magyarok, lengyelek, oroszok, olaszok, japánok, amelyek közös jellemzője a bemutatásra kerülő ruhák tiszta vonalvezetése, finom eleganciája, a nőiesen attraktív és a férfiasan sportos, illetve elegánsan üzleti kollekciók.”

Forrás, Bakonyi Gyöngyi bővebb cikke: design.hu

A szerző legújabb cikkei




Hírlevél feliratkozás >>>>


Konferencianaptár


Építési megoldások