Christian Dior 1945-ben alapította Párizsban a világ egyik legnagyobbá váló divatcégét Pierre Allemandival. Már az első kollekció, amit Dior 1947-ben dobott piacra New Look néven, hadat üzent az addigi hagyományos divatnak, s a természetes vonalvezetést részesítette előnyben, mindenféle mesterkélt megoldás helyett. Az új trendet ünnepelte a világ, és benne Amerika is. A tervező szigorú marketingstratégiát folytatott, licencpolitikája révén a kozmetikumok és egyéb kiegészítők terén is megkerülhetetlen tényezője lett a divat világának, ilyen irányú tevékenységét mára követőinek népes hada gyakorolja szintén sikerrel.
Az egyszerűséget, a finom és praktikus eleganciát tükrözi a szöuli hatemeletes, hófehér ívelt virágszirmokkal körülölelt acél-üveg épület is. Itt minden a Dior-divatról és a hozzá tartozó kiegészítőkről szól: a férfi-női ruházat teljes spektruma, a kiállítótér, a VIP louge, még a Dior kávézó is, ahol az ügyfelek élvezhetik az elegancia igazi illatát, zamatát. Peter Marino a belső textúrák, a mennyezet, a falak és a padló tervezésénél teljes mértékben ráhangolódott Dior ízlésvilágára.
A 2015 júniusában átadott butik népszerűsége azóta egyre csak nő, és csodájára járnak nemcsak Dior luxuscikkeinek, de magának az extravagáns épületnek is.
Forrás: Designboom.com