A B2B (business-to-business) marketingesekre általában kevesebb figyelem jut; a szakterületük kevésbé látványos, mint a tömegfogyasztási cikkek piacra juttatását építőkké. Holott a B2B terület összetett, sokrétű és rendkívül kihívásos: szükséges a termékek, szolgáltatások és az ágazat mély ismerete, a teljes – a gyártástól az értékesítésig tartó – vállalati folyamat átlátása, folyamatos együttműködés a legtöbb vállalati területtel, célcsoporttal és mindezekre épül a marketig proaktívan. Különösen így van ez az építőipari cégek esetében, ahol a marketingeseknek gyakran kisebb erőforrásokkal gazdálkodva (csapat, budget, külső szakértők, technológia), jellemzően értékesítésorientáltan, változó vezetői támogatással kell a feladatokat megoldaniuk.
Fontos, hogy a birtokukban legyenek azok a kompetenciák és eszközök, motivációk, amelyekkel hatékonyan tudnak dolgozni – az október 15-i egynapos képzés ehhez kíván kézzelfogható segítséget nyújtani tudásátadással, gyakorlati ismeretekkel és esettanulmányokkal. „A tapasztalataim szerint kevés alkalom van arra, hogy a B2B marketingesek a hasonló kihívásokkal szembesülő szakmabeli társaikkal és tapasztalt szakértőkkel beszélgessenek – ez a képzés most erre is lehetőséget kínál” – mondja Andrea, a képzés kezdeményezője.
A képzés időpontja: 2025. október 15., 9.00 órától 16.30-ig.
A képzésnek a Kürt Akadémia ad otthont, a helyszín a cég budapesti oktatóterme.
További részletek és jelentkezési lehetőség itt található >>
Amit még érdemes tudni a képzésről:
Fókuszban a B2B marketing
Ez az első hazai képzés, melynek témája kifejezetten B2B marketing, és amely egy teljes napon át foglalkozik ezzel a szakterülettel, tartalmilag mélyebb tudásátadást, gyakorlati példákat és részletes esettanulmányokat kínálva, ipari és építőipari fókusszal. Úttörő kezdeményezés, amely olyan vállalkozóknak és felső vezetőknek ad szakmai nézőpontokat, akiknek fontos, hogy az üzletfejlesztés motorjaként tekintsenek a marketingre, és akiknek eddig hiányzott egy dedikált B2B marketing képzés.
Hasznos tudás, professzionális előadók
A képzésen olyan elismert előadókat hallhatunk, mint Losonczi Balázs (Pentacom), Szabados Krisztián(Flow PR) és Kiss-Simon Máté (Ipari Marketing), valamint a fent említett Nagy Andrea, akik több évtizedes tapasztalataikat hozzák a hallgatókhoz többek között tudatos stratégiaépítés, adatközpontúság, digitális kampányok, PR, személyes márka, válságkezelés témákban.
A képzés segít felismerni a rejtett hiányosságokat, azonosítani a gyorsan fejleszthető területeket, és ezekre alapozva támogatja a tudatosabb marketingtevékenységet. Szó lesz többek között a sales-marketing, a cégvezetés és egyéb szakterületek összehangolt munkájának jelentőségéről, a hatékony kampánytervezésről és a digitális eszközökről, a kommunikáció használatáról például válságkezelés, személyes szakértői image-építés és szakmai edukáció céljára.
Részletes iparági esettanulmányok
A képzés sajátossága, hogy az elméleti tudáshoz konkrét esettanulmányokra támaszkodva az ismeretek mindennapi hasznosulását is bemutatja. A tematika a kifejtés céljából kisebb számú mélyebb (45 perces) előadásokból épül fel, benne építőipari és ipari példákkal a hazai és környező külpiacról.
RÉSZLETES PROGRAM, ELŐADÓK BEMUTATÁSA, TOVÁBBI INFORMÁCIÓK >>
További kérdések: Nagy Andrea