sebesp | 2012.07.26
Az Olimpián számos világcég is képviselteti magát támogatóként. Saját olimpiai sikerük érdekében néhányan az építészet reklámerejére is számítanak, mások számára elegendő a pavilon „beltartalma”.

London vitathatatlanul színesre álmodta meg a 2012-es Olimpiai Játékokat. Ebben a kavalkádban próbálják felhívni magukra a figyelmet azok a multinacionális vállalatok, amelyek szponzorként arra is lehetőséget kaptak, hogy az Olimpiai Park területén önálló épülettel képviseltessék magukat. A látogatók magas száma miatt a sporteseményt kiváló alkalomnak tekintik arra, hogy felhívják a figyelmet a legújabb autótípusra vagy 3D-s tévére, környezetbarát energiaszolgáltatásra, csokoládé-érdekességekre vagy az (egyesek szerint) örökifjú üdítőital lüktetésére.

A bemutatott pavilonok változatos építészeti erényeket mutatnak fel:

The Coca-Cola Beatbox – Asif Khan és Pernilla Ohrstedt

Samsung Pavilion - Dentsu Architects

BMW Pavilion – Serie Architects

BP Pavilion - And Architects és KBW Design

Cadbury Pavilion- Populous Activate’s

EDF Pavilion- Schmidhuber & Partner’s.

Panasonic Pavilion - Dentsu Architects

Források: Bdonline, Dezeen

A szerző legújabb cikkei




Hírlevél feliratkozás >>>>


Konferencianaptár


Építési megoldások