London vitathatatlanul színesre álmodta meg a 2012-es Olimpiai Játékokat. Ebben a kavalkádban próbálják felhívni magukra a figyelmet azok a multinacionális vállalatok, amelyek szponzorként arra is lehetőséget kaptak, hogy az Olimpiai Park területén önálló épülettel képviseltessék magukat. A látogatók magas száma miatt a sporteseményt kiváló alkalomnak tekintik arra, hogy felhívják a figyelmet a legújabb autótípusra vagy 3D-s tévére, környezetbarát energiaszolgáltatásra, csokoládé-érdekességekre vagy az (egyesek szerint) örökifjú üdítőital lüktetésére.
A bemutatott pavilonok változatos építészeti erényeket mutatnak fel:
The Coca-Cola Beatbox – Asif Khan és Pernilla Ohrstedt
Samsung Pavilion - Dentsu Architects
BMW Pavilion – Serie Architects
BP Pavilion - And Architects és KBW Design
Cadbury Pavilion- Populous Activate’s
EDF Pavilion- Schmidhuber & Partner’s.
Panasonic Pavilion - Dentsu Architects
Források: Bdonline, Dezeen