Ismét hasznos információkkal, technikákkal és példákkal várja az építőiparban dolgozókat, gyártókat, kereskedőket, tervezésben és kivitelezésben dolgozó szakembereket, illetve a téma iránt érdeklődőket a Construma társszervezésében megrendezésre kerülő a III. Építő marketing szeminárium.
Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek – ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.
„Mert egyszerű, gyors és ingyen van…” legalábbis látszólag.
Mindnet tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?
Ha vannak még homályos pontok, akkor „tarts velünk célra” a III. Építő marketing szemináriumon!
Amiről szó lesz:
- hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenő budgetünk kiegészítésére,
- az építőipari piacon releváns csatornákról és előnyeikről,
- az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre (további információ: www.buildmarketing.hu)
- online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,
- az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetőségeiről,
- mindezt esettanulmányok segítségével.
A szeminárium után a résztvevők a Construmát is megtekinthetik a Hungexpo által biztosított tiszteletjegyekkel.
További információ a programról és az előadókról, valamint regisztráció a www.epitomarketing.hu oldalon.
(x)