Az állami tisztviselői jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű állami szolgálati jogviszony (próbaidő időtartama 6 hónap).
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő, heti 40 órás munkahét
A munkavégzés helye:
BFKH XXI. Kerületi Hivatala 1211 Budapest, Szent Imre tér 3.
Ellátandó feladatok:
Közintézményekkel kapcsolatos feladatok: ingyenes energetikai tanácsadás; szakmai segítségnyújtás az épületek energiafogyasztási adatainak bejelentéséhez és az energiamegtakarítási intézkedési tervek elkészítéséhez; helyi és regionális energiagazdálkodási rendszerek létrehozásának ösztönzése; közreműködés az épülethasználók energiahatékonysági szemléletformálásában; megkeresés esetén szakmai közreműködés az energiabeszerzési szerződések és az energiaszámlák ellenőrzésében, az energiabeszerzéseknél és az energiabeszerzési szerződések megkötésénél; e feladatai tekintetében folyamatos kapcsolattartás az önkormányzatokkal.
Vállalkozásokkal kapcsolatos feladatok: ingyenes energetikai tanácsadás és a tanácsadás következtében elért energiamegtakarítás mértékének nyomon követése; a kis- és középvállalkozások ösztönzése energetikai auditálás lefolytatására és az auditokban foglalt ajánlások végrehajtására.
Lakossággal kapcsolatos feladatok: ingyenes energetikai tanácsadás és a tanácsadás következtében elért energiamegtakarítás mértékének nyomon követése; tájékoztatás az elérhető energia-hatékonysági pályázatokról.
Egyéb feladatok: részvétel az egyes alternatív szakpolitikai intézkedésekből származó megtakarítások monitoringjában, valamint az intézkedések ellenőrzésében és egyéb – a Nemzeti Energetikusi Hálózatot irányító, felügyelő szervek vagy a Kormánymegbízott által meghatározott – eseti vagy rendszeres feladatokban; közreműködés a helyi szintű energiabiztonsági válsághelyzetek kezelésében; továbbá általános hatósági feladatok ellátása.
Feladata a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat biztosítása, és a háttér-tevékenységek ellátása.
Munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi);
- az energiahatékonyságról szóló törvény végrehajtásáról szóló 122/2015. (V.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) 7/E. § (1)-(2) bekezdései alapján: a R. 12. számú mellékletének A oszlopában meghatározott alap- vagy mesterfokú szakképzettség, vagy azzal egyenértékű képesítés (a külföldi oktatási intézményekben szerzett szakképzettség a külföldi bizonyítványok és oklevelek elismeréséről szóló 2001. évi C. törvény szerinti elismerése esetén vehető figyelembe): alapképzésben szerzett energetikai mérnök, gépészmérnök, villamosmérnök, építészmérnök vagy építőmérnök szakképzettség; mesterképzésben vagy osztatlan képzésben szerzett okl. energetikai mérnök, okl.gépészmérnök, okl. villamos-mérnök, okl. építész, okl. építészmérnök, okl. szerkezet-építőmérnök, okl. létesítménymérnök, okl. épületgépészeti és eljárástechnikai gépészmérnök, okl. kohómérnök, bánya- és geotechnikai mérnök vagy okl. mezőgazdasági és élelmiszeripari gépészmérnök szakképzettség.
Elvárt kompetenciák:
- ügyfél-orientáltság,
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- konfliktuskezelési képesség,
- pontos, precíz munkavégzés,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek – kiemelten MS Office (irodai alkalmazások),
- intenzív, gyors és magas fokú önálló munkavégzésre való képesség, tárgyalóképesség.
A jelentkező elbírálásánál előnyt jelent:
- a felsorolt mester- vagy osztatlan képzések valamelyikén szerzett szakképzettség;
- igazolt szakmai tapasztalat az energiagazdálkodás és/vagy energiatermelés szakterületeken;
- igazolt gyakorlat személyes és/vagy telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet illetően;
- közigazgatásban szerzett jártasság;
- közigazgatási alap- és szakvizsga megléte.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra az állami tisztviselőkről szóló 2016. évi LII. törvény, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a BFKH Közszolgálati Szabályzata az irányadó.
A próbaidő lejártát követően lehetőség van szolgálati bérlakás igénylésére.
Állami szolgálati jogviszony tervezhető életpályát biztosít.
A jelentkezéshez csatolni kell:
részletes fényképes szakmai önéletrajzot (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján, letölthető: https://kozigallas.gov.hu/oneletrajz%20sablon%20v1.7%20KSZF.xlsx
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet (és amennyiben releváns) a szakmai tapasztalatot, ügyfélszolgálati gyakorlatot igazoló okiratok igazoló okirat szkennelt másolatát;
- motivációs levelet;
- a jelentkező saját kezű aláírásával ellátott nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
Akiválasztást követően a munkakör betöltésének feltétele 3 hónapnál nem régebbierkölcsi bizonyítvány benyújtása.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
Elbírálást követően azonnal
A jelentkezés benyújtásának határideje:
2017. november 15.
A munkakörrel kapcsolatban kérdést a vezeto@21kh.bfkh.gov.hu e-mail címen tehet fel.
A jelentkezés benyújtásának a módja:
Kérjük, hogy fényképes szakmai közigazgatási önéletrajzát elektronikus formában a vezeto@21kh.bfkh.gov.hu e-mail címre szíveskedjen eljuttatni.
A pályázók személyes meghallgatására az önéletrajz és a motivációs levél alapján kerülhet sor.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.