hír állás

Energetikust keres a csepeli kormányhivatal


Csépé | 2017.09.15
Budapest Főváros Kormányhivatala (BFKH) XXI. Kerületi Hivatala hatósági szakügyintéző/energetikus munkakörbe keres munkatársat. Az új tisztviselő feladata elsősorban energetikai tanácsadás; szakmai segítségnyújtás lesz.

Az állami tisztviselői jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű állami szolgálati jogviszony (próbaidő időtartama 6 hónap).

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő, heti 40 órás munkahét

A munkavégzés helye:

BFKH XXI. Kerületi Hivatala 1211 Budapest, Szent Imre tér 3.

Ellátandó feladatok:

Közintézményekkel kapcsolatos feladatok: ingyenes energetikai tanácsadás; szakmai segítségnyújtás az épületek energiafogyasztási adatainak bejelentéséhez és az energiamegtakarítási intézkedési tervek elkészítéséhez; helyi és regionális energiagazdálkodási rendszerek létrehozásának ösztönzése; közreműködés az épülethasználók energiahatékonysági szemléletformálásában; megkeresés esetén szakmai közreműködés az energiabeszerzési szerződések és az energiaszámlák ellenőrzésében, az energiabeszerzéseknél és az energiabeszerzési szerződések megkötésénél; e feladatai tekintetében folyamatos kapcsolattartás az önkormányzatokkal.

Vállalkozásokkal kapcsolatos feladatok: ingyenes energetikai tanácsadás és a tanácsadás következtében elért energiamegtakarítás mértékének nyomon követése; a kis- és középvállalkozások ösztönzése energetikai auditálás lefolytatására és az auditokban foglalt ajánlások végrehajtására.

Lakossággal kapcsolatos feladatok: ingyenes energetikai tanácsadás és a tanácsadás következtében elért energiamegtakarítás mértékének nyomon követése; tájékoztatás az elérhető energia-hatékonysági pályázatokról.

Egyéb feladatok: részvétel az egyes alternatív szakpolitikai intézkedésekből származó megtakarítások monitoringjában, valamint az intézkedések ellenőrzésében és egyéb – a Nemzeti Energetikusi Hálózatot irányító, felügyelő szervek vagy a Kormánymegbízott által meghatározott – eseti vagy rendszeres feladatokban; közreműködés a helyi szintű energiabiztonsági válsághelyzetek kezelésében; továbbá általános hatósági feladatok ellátása.

Feladata a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat biztosítása, és a háttér-tevékenységek ellátása.

Munkakör betöltésének feltételei:

-          magyar állampolgárság;

-          cselekvőképesség;

-          büntetlen előélet;

-          erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi);

-          az energiahatékonyságról szóló törvény végrehajtásáról szóló 122/2015. (V.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) 7/E. § (1)-(2) bekezdései alapján: a R. 12. számú mellékletének  A oszlopában meghatározott alap- vagy mesterfokú szakképzettség, vagy azzal egyenértékű képesítés (a külföldi oktatási intézményekben szerzett szakképzettség a külföldi bizonyítványok és oklevelek elismeréséről szóló 2001. évi C. törvény szerinti elismerése esetén vehető figyelembe): alapképzésben szerzett energetikai mérnök, gépészmérnök, villamosmérnök, építészmérnök vagy építőmérnök szakképzettség; mesterképzésben vagy osztatlan képzésben szerzett okl. energetikai mérnök, okl.gépészmérnök, okl. villamos-mérnök, okl. építész, okl. építészmérnök, okl. szerkezet-építőmérnök, okl. létesítménymérnök, okl. épületgépészeti és eljárástechnikai gépészmérnök, okl. kohómérnök, bánya- és geotechnikai mérnök vagy okl. mezőgazdasági és élelmiszeripari gépészmérnök szakképzettség.

 

Elvárt kompetenciák:

-          ügyfél-orientáltság,

-          jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,

-          konfliktuskezelési képesség,

-          pontos, precíz munkavégzés,

-          felhasználói szintű számítógépes ismeretek – kiemelten MS Office (irodai alkalmazások),

-          intenzív, gyors és magas fokú önálló munkavégzésre való képesség, tárgyalóképesség.

A jelentkező elbírálásánál előnyt jelent:

-          a felsorolt mester- vagy osztatlan képzések valamelyikén szerzett szakképzettség;

-          igazolt szakmai tapasztalat az energiagazdálkodás és/vagy energiatermelés szakterületeken;

-          igazolt gyakorlat személyes és/vagy telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet illetően;

-          közigazgatásban szerzett jártasság;

-          közigazgatási alap- és szakvizsga megléte.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra az állami tisztviselőkről szóló 2016. évi LII. törvény, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a BFKH Közszolgálati Szabályzata az irányadó.

A próbaidő lejártát követően lehetőség van szolgálati bérlakás igénylésére.

Állami szolgálati jogviszony tervezhető életpályát biztosít.

 

A jelentkezéshez csatolni kell:

részletes fényképes szakmai önéletrajzot (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján, letölthető: https://kozigallas.gov.hu/oneletrajz%20sablon%20v1.7%20KSZF.xlsx

 

-          iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet (és amennyiben releváns) a szakmai tapasztalatot, ügyfélszolgálati gyakorlatot igazoló okiratok igazoló okirat szkennelt másolatát;

-          motivációs levelet;

-          a jelentkező saját kezű aláírásával ellátott nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;

 

Akiválasztást követően a munkakör betöltésének feltétele 3 hónapnál nem régebbierkölcsi bizonyítvány benyújtása.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

Elbírálást követően azonnal

 

A jelentkezés benyújtásának határideje:

2017. november 15.

 

A munkakörrel kapcsolatban kérdést a vezeto@21kh.bfkh.gov.hu e-mail címen tehet fel.

 

A jelentkezés benyújtásának a módja:

Kérjük, hogy fényképes szakmai közigazgatási önéletrajzát elektronikus formában a vezeto@21kh.bfkh.gov.hu e-mail címre szíveskedjen eljuttatni.

A pályázók személyes meghallgatására az önéletrajz és a motivációs levél alapján kerülhet sor.

Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

A szerző legújabb cikkei




Hírlevél feliratkozás >>>>


Konferencianaptár



Építési megoldások