Az újszerű koncepció fókuszában a transzparencia, a természetesség és a megbízhatóság elveinek hármassága áll. A Biztosító csak akkor teljesíti megbízhatóan a feladatát, ha ezt a hármasságot betartja és harmonikusan tükrözi vissza a székház designja is az ügyfelek felé.
Organikus, lágy vonalú és átlátható, tágas, levegős térre törekedett a tervezés. A zavartalan tárgyalások szeparált légkörét a kék színvilágú, a tér különböző pontjain fellelhető extrém hatású kör üvegburák biztosítják. A borítóüvegek némelyike mutatós kék-fehér üvegdíszítést kapott. Anyaghasználatában az üveg mellett találkozhatunk fa- és betonhatású elemekkel. A meghatározó kék szín mellett, a szürke, dohányzöld és drapp színvilág is ezt a nyugalmat húzza alá.
Az ügyfélteret és az alkalmazottak munkaállomásait is rafináltan választották el, hiszen megőrizve a design egységességét, a lépcsősor nagyjából csak fél emeletnyivel távolítja el egymástól a két zónát, így tovább erősíti azt a kissé direkt üzenetet, hogy az Aegon és az ügyfelek egy csónakban eveznek: közös cél az ügyfelek minél hatékonyabb kiszolgálása mindenki legnagyobb megelégedésére. A napfényben úszó ház mobil árnyékolással is védekezik a nagy felmelegedés ellen. Az irodában nincsenek kötött munkahelyek, mindenki ott dolgozik, ahol éppen tartózkodik, mivel laptoppal ez már nem jelent gondot.
Fotók: Alfonso Quiroga
Forrás: Retaildesign / Realista.hu