30 év után 2018-ban nevet és arculatot váltott a fenntartható építészet vezető hazai cégcsoportja: Paulinyi-Reith & Partnersként folytatja a Mérték Group, felvéve ezzel a cég fő tulajdonosaiként és vezetőiként működő építészpáros, Dr. Paulinyi Gergely és Dr. Reith András nevét. Az új márkanév a Mérték Group Zrt-hez tartozó cégeket átláthatóbb struktúra mentén egységesíti P-R&P Zrt., vagyis Paulinyi-Reith & Partners Zrt. néven, ami a fokozott személyes felelősségvállaláson túl a nemzetközi célkitűzéseket is jobban érzékelteti.
A MITTE Communications 2018. március 1-je óta a cég brandváltása kapcsán a P-R&P Zrt. részére PR kommunikációs, social media, tanácsadói, illetve eseti fotós, grafikai feladatokat látott el. 2018. augusztus 1-től viszont az ügynökség felel a marketing vezetésért, illetve teljes körű marketing, grafikai és külső, illetve belső kommunikációs feladatokért. Az együttműködés elsődleges célja, hogy a Paulinyi-Reith & Partners ügyfelei, jelenlegi és jövőbeni munkatársai és a széles szakma is megismerje az új márkanevet, arculatot, illetve a nemzetközi szinten elismert vállalat egyedi munkamódszereit, széleskörű építészeti és tanácsadói szolgáltatásait, illetve kiemelkedő hazai és nemzetközi referenciáit.
A cégcsoport tervezői portfóliójához kapcsolódik Európa legnagyobb biodómját magába foglaló Pannon Park projekt, a 430 hektáros Dong Ying városfejlesztési beruházás, a több nemzetközi és magyar fenntarthatósági díjat nyert Nordic Light irodaház, Magyarország legnagyobb közlekedési csomópontjában, az Őrmezőn épülő Budapest One irodafejlesztés, vagy épp a legmodernebb BREEAM környezettudatos épületminősítés alapján készülő Etele Pláza. Összességében 500 000 m² korszerű irodaterület, 250 000 m² műemléki épület felújításának tervezése országszerte és külföldön, 700 000 m²-nél is több kereskedelmi épület és 71 000 m² edutainment funkcióba sorolható létesítmény tervezése kapcsolódik a nevükhöz.
A Paulinyi-Reith & Partners új MITTE Communications által alkotott szlogenje igazodik a nemzetközi piacra lépés víziójához és a márka környezettudatos szolgáltatói profiljához: Our architecture, your tomorrow.
A brandváltás során a cégcsoport arculata mellett megújultak az online kommunikációs felületek is, melyeken keresztül folyamatosan követhetők lesznek a márkával kapcsolatos aktualitások és az új beruházások tervei is.
(Sajtóközlemény)