Legújabbak

Ügyvédi iroda a Palazzo Dorottyában
A Palazzo Dorottya első emeleti irodaszintjére nemrégiben Magyarország egyik vezető ügyvédi irodája költözött be, a belsőépítészeti kialakítást a DVM Group végezte.

Ötletpályázat Pécs Belvárosának jövőképére.
Megkérdezünk Téged, Őt és a barátját is:
Mi a véleményed? Mit gondolsz? Hogyan és miképp tovább?
Itt a lehetőség, formáld olyanra Pécs belvárosát, amilyenre szeretnéd!

Rudraduri ön-erős beruházás.
"... Szép, értelmes és emberséges ..."

Művészetről, üzenetről, feltámadásról
Az előzetes viták ellenére a nyugati kapu végül nem posthumus Gaudi stílusában készült el. Subirachs nem csak a saját formavilágát adta, hanem sajátos nyelven, saját üzeneteivel is gazdagítva közvetíti az üdvtörténetet.

Megnyílnak Fertődön a felújított Gránátosházak
Harmadik esztendeje már, hogy elkezdődött a fertődi Esterházy–kastély felújítása, melynek két ütemére mintegy 4 milliárd forint uniós támogatás áll rendelkezésre. Sorra újulnak meg a főépület homlokzatai, díszterei és díszudvara, s a helyreállítás ma már jól érzékelhetően kiterjed a kastély környezetére, a volt bábszínház és narancsház épületeire,

A kálvária folytatódik...
A KÖH és a civilek után már a katonák is .....

Föld alatti luxushotel épül
A luxus a föld alatt is jelen lesz hamarosan, mert egy föld alatti luxushotel épül Sanghajban. A szálloda a város központjától 45 kilométerre, egy korábban kőfejtőként szolgáló gödörben kap helyet.

Budapesti gyalogoshíd-tervek nyomában
Évek óta töprengenek egy új budapesti híd gondolatán. Egy éve még mindenki örült, s támogatta, hogy a kormány az Új Széchenyi Tervben egy budapesti gyalogoshíd megépítését szorgalmazta, azóta viszont csönd honol.

Burkina Fasoban lesz a világ legfenntarthatóbb építészeti alkotása
Egy iskola terve Gandoban, Burkina Fasoban, egy többcélú közösségi központ Sao Paolóban, Brazíliában és egy berlini városfejlesztési projekt nyerte a 2012-es Holcim Awards for Sustainable Construction (Holcim-díj a Fenntartható Építészetért) világversenyt. A világversenyre 32 hazai pályázat érkezett, melyek minőségükkel kiemelkedtek a mezőnyből.

„Célra tarts” - Online megoldások minden mennyiségben – az építőipari marketingben
Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…
Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?
Megváltozott piac –a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…
Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?