A luxusmárkához hasonlóan az étterem és kávézó belsőépítészete sem okoz csalódást. A márka zászlóhajójának számító épületben vár majd a Le Café V és a Sugalabo V, vagyis egy kávézó és egy étterem is, amelyekhez tágas terasz és koktélbár csatlakozik. A Sugalabo V étterembe egy csapóajtón keresztül lehet bejutni a kávézóból. A 2,7 milliós lakosságú Oszakában levő Louis Vuitton üzletház ikonikus épületét Jun Aoki és Peter Marino építészek tervezték, a mintát pedig a hagyományos japán vitorláshajók megjelenése, a „higaki kaisen” adta. Ez az új trend, vagyis „elkényeztetni fínomságokkal a törzsvásárlókat” a luxusdivatmárkák világában egyre jobban terjed. A legendás Tiffany’s ékszerüzlet is nyitott 2017-ben a vendéglátás irányában. Először a Fifth Avenue-n New Yorkban, majd idén februárban újabb Blue Box Cafét immár Európában, a londoni Harrods áruházban.
A Vuitton-féle kávézó és étterem belsőépítészetéért Tokujin Yoshioka japán építész és arculattervező felel, aki alkalmazta a Louis Vuitton jellegzetesen elegáns színvilágát és a kávézót és az éttermet is saját tervezésű étkészlettel látta el, melyen felismerhető az épület jellegzetes dizájnja. Az étterem séfje Yosuke Suga, aki a francia séfikontól, Joël Robuchontól tanulta ki a szakmát.
Forrás: DiningGuide.hu